Prohledat tento blog

středa 7. ledna 2015

Energie

  Pokud mě někdo z Vás sleduje na instagramu(stepankakos), tak už víte, že tím novým sportem, o kterém jsem psala v minulém příspěvku, je hokej. Nebojte se, nehrála jsem, jen jsem se byla poprvé podívat na zápas extraligy. HC Energie Karlovy Vary proti Kometě Brno. Bylo to úplně něco jiného, než když se na hokej díváte v televizi. Seděli jsme hned za střídačkou domácích a měli vše pěkně z blízka. Atmosféra byla skvělá, i když naši prohráli 1:2 na nájezdy. Teď to vypadá, že se v hokeji nějak vyznám, ale většinu času jsem vůbec nevěděla co se děje a kde je puk. Byl to vážně dost fofr a taky pěkná zima.

  If you follow my instagram(stepankakos), you know, I was on ice hockey. Not playing, just watching. It was at first time for me and it was amazing. So fast and so cold.




Šála - F&F
Svetr - Blinde Date
Kalhoty - ???
Pásek - Kenvelo
Boty - H&T
Kabelka - Asos

Žádné komentáře:

Okomentovat